Kızlar merhaba benim alt değerim üç aydır yüksek çıkıyormuş doktorum bir şey dememişti . Ast değerim normaldi . Şimdi alt 144 ast 46 olmuş ikiside yüksek. Anestezi doktoruna yönlendirmişti 39+2 de sezaryen yapacaktı şimdi 37+3 üm. Anestezi doktoru sana genele anestezi olmaz yarım uyuşturmalı yapmak zorundayız ayrıca 2 hafta daha beklemenin anlamı yok dedi. Haftanı doldurmuşsun bebeğin olması lazım dedi . Kendi doktoruma sordum o kim oluyorda böyle diyor öyle bir şey yok 2 hafta sonra sezaryen dedi. Biraz araştırdım herkesin doktoru bekletmeden bebeği almış. Korkuyorum kızlar doktorum ihmal mi ediyor bebeği ?