Merhabalar arkadaşlar. Çalışan SGK lı anneyim. 36. Haftadayız ve 8 hafta şimdi rapor verdi doktor 8 hafta da doğum sonrası verecekmiş. İş yerine raporu verdim. Doğum ücreti için nereye başvurmak gerekiyor ya da ekstra başvuru yapılıyor mu ? Hiç bir bilgim yok sadece raporu aldım verdim, tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi🍀