bilgegk Merhaba kızlar benim ilk gebeliğim ölü doğumla sonuçlandı 22. haftamızda geçen ay bir kimyasal gebelik geçirdim dünde tekrar hamile olduğumu öğrendim umarım bebeğimi sağ salim alırım kucağıma 🌺🌺