3prens1prensesmom Yusufcum uygulamaya göre son 35 🥲 35 haftalik olduk 36da kontrolumuz var sezeryan gunumuz belli olcak 🤩 sanirim uygulamaya gore eŕken gelicek 🙃
Kaahvelii 3prens1prensesmom Bende bugün 35 haftalik oldum salı günü gün alicam canım devlette sezeryan olucam sen özelde mi olacaksın
Ozgerenali Yusufcum son 34 gün ama ağrılarım ne zaman gelir bilinmez normal doğum olacak nasipse doktor 42. Haftaya kadar bekleriz diyor 😱
3prens1prensesmom Kaahvelii devlette olucam özel takipliydim 1 2 aydir devlete gecis yaptim dogum ucreti yuzunden devlette dogurucam. Birde ozel hastane evıme cok uzak cok yakinimda devlet hastanesi o yuzden :)
Minigim38 Yusufcum uygulamaya göre 22 Özeldeki doktorum 15 ekimden sonraya hazırlıklı olun demişti Devletteki doktor daha doğmaz diyor bakalım beklemedeyiz ne zaman gelecek 😅😅
Alimm-5 Uygulamaya göre 84 ama birazcık erken olma durumumuz var şekerden dolayı hayırlısıyla kucağımıza alalım hepimiz 🤲♥️