Sedaades Kızlar 18 de hissetmeye başladım ve oldukça fazlaydı. Sonra hastalandım, evde iş yaptım, yoğun derse girdim derken sonrasında çok hissetmez oldum. Gün de 1 kez tıklarsa o. Siz de durumlar nasıl 😔
ikizlerimveannesi Sedaades biz de 25 haftalığız bazen birkaç gün çok az hissediyorum bazen de coşuyorlar günü gününü tutmuyor ama hep 28 e kadar böyle olması normal diyorlar
deletedmom301 Ben şuan 22. Haftadayim ve gayet iyi hissediyorum. Hatta bunu yazarken bile tekmeliyo bebeğim. Çok sık değil gün içerisinde ama sabah akşam hissettiriyo kendisini oğlum ❤
Ezgistn Benimde 21 hafta ben henüz hissetmedim hareketlerini yada ben anlayamıyorum bilemiyorum. Ama hiç oturuyorum sürekli hareket halindeyim bunun etkisi olurmu bilemiyorum
SinemDoanay Merhaba ben 22+5 haftalığım bazen hiç sesi çıkmıyor korkuyorum ama bazen de coşuyoruz düzensiz yani hareketlenme sanırım daha çok büyüdğkçe düzene girecek zaten nüyüdüğünde herhalde sağa sola da dönse hissedeceğiz