papatyadenis bende sigorta ile görüştüm ama hamileyken yapılan sigortanın önemi yok demişlerdi bide snein dediğinle görüşeyim canım ben, ayşe zehra hocadan bende col memnumum birde riskli gebelik benim her gidişmde ağlamaktan helak olıyorm hiç ters bsey demiyor cok güzel konuşuyor allah razı olsun, ben perşembe gittiğimde muayenede 615 verdim ondsn öncesi 515 di, bazı insanalr bı özel sigortadan dolayı sadece 35 40 tl ödüyorlar muayene icin sendeki sigorta sadece %20 düşüyorsa yine yarısından fazlasını ödüyosun ücretin degil mi ? Tek avantajı doğum sanırım , birde kan idrar gibi tahlilerde sigorta karşılamıyor siz ödüyorsunuz degil mi