Kızlar bu haftalar da olup cinsiyeti öğrenenler var mı? Kontrole ne zman gittiniz en son gramını vs söyledi mi gelin konuşalım 🥰 ben az önce geldim doktordan ve 13 haftalık her şeyi 13 haftalıkla eş değer dedi uygulama da 12+4 pek fark yok zaten,cinsiyeti öğrenmek istiyor musunuz dedi yani belli oluyorsa evet dedim beklemiyordum ve ruyamda vs hep erkek görmüştüm bide bu haftalar da belli olursa hep erkekdir deniliyor ama kız dedi çok şaşırdım gözlerim doldu zor tuttum kendimi 🥲😍 yani yüzde 80 Kız dedi baya detaylı baktı etti sonda evet 2.sefer de gördüm kız dedi çok farklı duygular içerisindeyim su an 🥲🧚♀️🌸💖