Hilal2905 Sushiii kızzzz sakın ama sAkın deneme 😂 ben hamileyken değilde normal zamanda kullanmıştım hiç yoktu tüysüz bi insandım. Allahım onu sürdüm sürmez olaydım ya çok feci çıkarttı🥴 öneren kadına yatıp kalkıp sövüyorum😂 asla ama asla kullanma
zamaneannesi80 Sushiii ay normal zamanda onun konusuna dayanmak mümkün değil hamileyken düşünemiyorum 🥴🥴 teyzem kullanmıştı jiletten farkı yokmuş demişti
Nurr_22_22 Sushiii 2 güne çıkıyor geri daha önce kullandım kokusu ayrı berbat zaten ağır amonyak kokuyor birde jiletle aynı mantık gerek yok
Sevim2211 Hamilelikte ağda ve tüy dökücü önerilmiyor bu yüzden bende jilet yapıyorum. Öncesinde hamam tozu kullandığım oldu ama normalde bile yakan bi yapısı var bence hiç kullanmayın şuan
Sevim2211 anneolmakzoramagulusuyeter çünkü ister istemez kasıyor insan kendini o yüzden ağdayı da çok fazla doktor önermiyor en sağlıklısı jilet oluyor
prematureannesi_ Sushiii normalde bile zararlıyken hamileyken asla önerilmeyen birşey kokusu zaten kükürt var içerisinde pis koku sarıyor