Ilahem Mrba hanimlar 1 yasinda bi kizim var 2ciye hamileyim 16 haftalik.doktor cok erken hamile kaldigimi ve karnim buyudukce korse takmami soyledi.yoksa dikislerim cozule bilir.boyle bi sey yasiyan oldumu.yani korse kullanan?,korse nasil takiliyo
Ebrar68 Ilahem Allah yardımcın olsun. Cnm ama korseyi nasıl takacaksin dar bı pantolon giydigimiz zmn bile karnimiz sıkıştığı zmn kötü oluyoruz.. benim de ilk kızımla şimdi ki doğacak kızımın arasında 2 sene var 2 sene olmasına rağmen dikiş yerlerim çok kötü açıyor açılacak gibi ağrı yaşıyorum
minnos6 Ilahem benim arkadasim sezeryanli cok erken hamile kaldi ikinciye doktor kesinlikle kilo almcsksn dedi eger bebel belli bir kilo üzerine cikarsa risk olur senin icin fln diyetisyenle tamamladi gebeligini bir sknti olmadi şükür
Rozalin Ilahem Burda 40 çıkınca hamile kalanlar var onlar nasıl yapıyor her insanın vücut yapısı bir değil acaba doktor size özel mi bunu söyledi çünkü öbür türlü hiç bir doktor sezeryandan sonra hamile kalırsan korse tak demiyor başka doktora görün evet riskli arada zaman olması gerekiyor ama sanki sizin doktor biraz abartmış
Ada-Uras-Asya Ilahem bu nasıl doktor hamile birine korse öneriyor aklım almıyor kızım 8 aylıktı bu öğrendim 2 aylık hamileyim yani 6 aylıkken kalmışım kızım 15 aylıkken oğlumu doğdu ikiside sezeryan we kızımda 65 ile hamile kalıp 90 işe doğuma gittim oğlumda 80 ile hamile kalıp 102 kilo ile doğuma gittim çok şükür ne dikişimde açılma oldu ne başka sıkıntı hiç birşey olmadı 5 yıl ara ile diğer kızım doğdu 75 ile hamile kaldım 95 ile doğdum şimdi kızım 17 aylık we 17 haftalık oğluşuma hamileyim 80 ile hamile kaldım şuan 84 kiloyum bi Sıkıntım yok doktor sadece 95 ile doğuma gir asla ilerisi olmasın dedi dikkat ediyorum we 4. Sezeryan son artık benim için
Zeynepkilic Bende ikinciye hamileyim oğlum 15 aylık suan 11+2 haftalık hamileyim bende burda bekleyim o zaman ilki sezeryan dikisler açılma durumu olmaz inşallah rabbim kimseye yaşatmasın 🤲🏻🌸
Hifaelif Yaa gerçekten mi ben ilk kez duydum böyle birşeyi kızım 16 aylık sezeryan oldum şimdi ikinciye hamileyim ve 27+4 deyim bir kaç gündür dikişlerim aşırı kaşınıyor ve ağrıyor dün doktora gittim ama hiç böyle birşey demedi
elif233233 Hifaelif bence saçmalamış doktor bana öyle geldi korse takmak bebeği sıkıştırır benim doktorum kot pantolonu bile hayatından çıkar dedi . Ya doğru bir değil mi böyle şeyler okuyunca sinirim tepeme çıkıyor. Nasıl olurda bir doktor başka öteki başka der
incitanesi_ Ada-Uras-Asya oooo sen napmisin beynim yandı kiz 4 çocuk mu var maşallah 😅 canım o korse normal korse değil böyle karnının altından sarıyor sadece serklajli olanlara çalan da veriyorlar bizim kullandığımız korse değil o.
Ilahem incitanesi_ evet bak iwde dediyin gibi karnin altindan geciye sonki bir kase karni icine saliyosun kaldiriryo yukari.insallah anlata bilmisim
Ada-Uras-Asya incitanesi_ aynen ben kalabalık aile çok sewiyorum çok şükür eşimde bana we çocuklara aşırı düşkün hem kızımın kız kardeşi hemde oğlumun kardeşi olacağı için çok mutluyum🥰
Nutelllaa Ilahem oğlum 9 aylık 18 haftalık hamileyim ben bana hiçbir doktor demedi korse tak diye benimkinin arası daha kısa yani .sezeryan yaptım bende
incitanesi_ Ada-Uras-Asya maşallah sizin için zor olmadı mı o kadar sezaryen, ama benim cesaretim yok o kadar da kalabalık tatlı oluyor masallah🤗
Ada-Uras-Asya incitanesi_ yoo olmadı ewde işleri hep eşimle birlikte yaparız annem yakınımda her başım sıkıştığında annem bakar çocuklara her yıl tatilime giderim çocuklar büyüyor zaten onlar olmasa diyorum ben ne yaparmışım yaşam kaynaklarımız
Ebrugkhn Ilahem oğlumun doğum gününde hamile olduğumu öğrendim. Doğum zamanı 19,5 aylık olacak. Doktorumuz sorun olmaz bi yılı geçtiği için dedi. Şuan 7 aylık hamileyim dikişlerimde ağrı sızı yok şükür. Kendinizi korkutmayın hiç bence. Yani doktor dediyse bi bildiği de vardır da siz kötü düşünmeyin hiç.
Fk2 Ilahem 5.5 aylıkken 2. Ye hamile kaldım. Tansiyon dan dolayı aistim kocaman karnım vardı silmişim açılmadı. Korkmayın bir sey olmaz allahın izniyle
Aybeniz Ilahem sakın öyle bişey yapma korse takılmz hamileyken 2. sezaryenın olacak sıkma canını bebeği 3. aylıkken hatta 40 ı cıknca hamile kalnlar var sğkür bi sorun yasamadlar güzl düşün saglıcakla kavusun canm💖