Mu28 sen çok farklı kafalar yaşıyorsun 😀 sence doktorun neden öyle demiş olabilir acaba düşündün mü? Şeker hastası olduğun için yaralar geç kapanıyor, 3800 kg demek vajinanda kaç tane dikiş kaç tane kesik demek haberin var mı😀 buna ek olarak bebek büyük olduğu için kol çıkıklığı, ya da uzuv sıkışabilme ihtimali demek 😀 benim senin doğum şeklinle alakalı bir sorunum yok, sorunum 60 yıllık doktormuş gibi davranman 😀