ayse_ozbayrak1 Şuan 9 haftalık hamileyim doktorum cinsiyet için gel dedi hangi aralıklarla doktor kontrolünü gidiyorsunuz? 🤷♀️
zamaneannesi80 ayse_ozbayrak1 bi sorun olmadığı durumlarda ayda 1 defa gidilmedi.. mesela 12 sinde gittiysem diğer ayın 12 sinde gittim tekrar.. 34. Haftaya kadar böyle oldu artık daha sık çağırıyor doktorum
68selda06 ayse_ozbayrak1 ayda 1 defa ilk zamanlar dogum yaklaştıkça 15 günde bir sonra sonra 10 güne 5 güne düşüyor doktorunuz ona göre çağırıyor zaten
Emily37 ayse_ozbayrak1 30.haftaya kadar aylık gittim sonrasında 2 haftada bir gidiyorum.36 dan sonra haftalık geliceksin dedi doktorum
dilara1908 ayse_ozbayrak1 İlk aylar doktor daha sık çağırıyor kan testi vs için. Sonra ayda bir. Doğum yaklaşınca da başlarda iki haftada bir sonra haftada bir gidiyorsun. Beni artık her gün çağırıyor nst için canım. Yani benim sürecim bu şekilde ilerledi her hastane doktor farklı düşünebilir.
Summerwine Ayda 1 gidiyorum.Doktorum ona göre randevu veriyor.Tabi riskli bir durum varsa doktorunuz ona göre arayı kısa tutabilir
Qnl ayse_ozbayrak1 sorunsuz bir hamilelik te ayda bir gidiliyor riskliyse 15 günde bir sorunlu riskli falansa haftada bir gidiliyor doktor karar veriyor ona yani
pinarsabrii ayse_ozbayrak1 21+2yim. Hamileliğin başından beridir ayda 1 kez gidiyorum. Doktor gittiğiniz zaman söylüyor zaten tekrar ne zamana randevu almanız gerektiğini. Eğer sorun yoksa ayda bir, sorun görürse gene doktorunuz kendisi belirli aralıkları söyleyecektir
nilsmomy ayse_ozbayrak1 12. Haftaya kadar 15 günde bir gittim, sonra ayda bir gitmeye başladım. 30. Haftadayım hala ayda bir çağırıyor doktorum, herhalde 32 den sonra 15 te bir çağıracak
elif233233 ayse_ozbayrak1 doktor son haftalar sık çağırıyor. Onun dışında ayda 1 kere gidilmesi yeterli
Ebrar68 ayse_ozbayrak1 doktorum hamileliğimin başından beri 3 hafta da bı gelmemi söylemişti doğumum yaklaştığı için 2 hafta sonra gel dedi ben yine gitmedim bekliyorum