Birmelekbinsukurabbime Hamilelikte normal diş macunu kullanmak zararlı mı ben mide bulantısından aç karnına dış fircaliyorum bu acaba zarar verir mi
Lavantam20 Birmelekbinsukurabbime hamilelikte de normalde florsuz kullanıyorum ben organicadent markası dogsl içerikli dis bakımı yapmazsanız gebelikte dislerinizi kaybedebilirsiniz
Mer93 Birmelekbinsukurabbime florürsüz tercih edin. Diş etimde kanama var benim o yüzden mecburen paradontax kullanıyorum. Ayrıca sabahları bişey yemeden fırçalamak iyi bişey ben normalde de hep öyleyim gece boyunca ağzımızda birikenleri kahvaltıdan önce temizlememiz gerekiyormuş
Birmelekbinsukurabbime Ben şu anda colgate triple action extra white bu diş macunu kullaniyorum yani evde olanı etrafına baktım birşey yazmiyot yabanci yazılar var araştırdım birşey bulamadım bir an tedirgin oldum eşime söyledim florursuz macun almasını