Kızlar isim konusunda aşırı kararsızlık yaşıyorum hep kağan ismini düşünmüştüm ama eşim pek ısınamadı bastan beri benmde içime sinmedi böyle olunca:( Kerem Alp düşündük en son ama hala Kağan da aklımda sizce Asil Kağan mı Kerem Alp mi daha güzel lütfen yardım edin 🤍