Saida97 yenidoğduğunda prima kullanmıştım 2 3 paket bez olarak şuan sleepy bio natural kullanıyorum hatta önlem markada kullandım(hediye gelmişti nerde satılıyor bilmiyorum) hiç birinde sorun yaşamadım, bitince devamlı sleepy ecolocig serisini alacağım. Islak mendil olarak sleepy stoklamıştım çok memnunum.