Bi eczacı olarak konuşuyorum malesef genetik cümlesi doğruymuş. Hamileliim başından beri lierac ve biooil sürdüm evde pehlivan gibi gezdim vazelin bile sürdüm aşırı düzenli kullandım ve günlük 4 litreden aşağısu içmedim. 36. Haftadan beri çatlıyorum ve geçiremedim hiçbişekilde artarak ilerliyor. Öncesinde de çatlayan biriydim kullandıklarım kesinlikle az çatlamama sebep oldu bence ama tamamen oluşmaması imkansızmış
Zaten doktorumda ne kullanırsan kullan geninde varsa çatlarsın demişti