Feyzanurumsu selam canım ben 33+4 hamileyim ve hamileliğimin başlangıcında doktorum amniyotik bant gördü. Bu bant aslında tüm hamilelerde var olan bir bant ancak bantın olması gereken yerden çıkıp bebeğin herhangi bir yerine dolanması sorun oluyor. Yanlış hatırlamıyorsam 25-30. Haftalar arasında kaybolabiliyor demişti ve 2 hafta sonra kayboldu. Stres yapma sabırlı ol. Ben internetten araştırdım ve resimlere baktım çok ağlamıştım :( sana tavsiyem netteki resimlere falan bakma, dua et.. Allah yardımcın olsun sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah..