35+2 deyiz dün muayene vardı 1 hafta geride dedi. Böyle şeylere hiç takmayacağımı düşünürdüm ama takılıyormuş. Önemli değil 1 hafta sonra gelişmeye devam ederse sıkıntı yok yeterki sabit kalmasın kilosu dedi doktorum. Beslenmesi için ne gerekiyor isa 1 hafta yapacağım. Baştan iri bebek olmayacağı belliydi ama morali bozuluyor insanın