meva_asil_moms A_C_04 8+0 5. Haftada başlayan mide bulantısı öğürme kasık ve bel ağrısı umarım 3.ayda geçer
1anne2bebek__ A_C_04 A_C_04 2. Hamileliğim 4 buçuk yaşında bir kızım var. 6+3benimde. Kalp atışını duyduk dün çok şükür. Mide bulantım falan yok ama sanki yemeklerden tiksinme geliyor 😄
A_C_04 meva_asil_moms geçer inşallah bnm kızımda erken başlamıştı 6 haftalık olduk hala bir şey yok 🥰
A_C_04 Gmhg Bir gün var aramızda 😊 bendede kasik ağrısı var birtek peki siz bebeği girebildinizmi yada kalp atışını
meva_asil_moms A_C_04 benim de kızım da 9 ay olmuştu her gün 9 defa çıkarırdım benim de bu hamileliğim rahat geçiyor
2prensesannesiiii A_C_04 evet keseyi gördüm geldim eve çok geçmedi asitli bi su kustum boğazımı yaktı sonrası geldi zaten 7. Haftadayım sabahları uyanmaya korkuyorum kabus oldu🤭
Gmhg A_C_04 malesef ben biraz erken ogrenip gitmistim hemen doktora bisey goremedik iki hafta sonra gel dedi bakalim carsamba randevum var 😊
A_C_04 1anne2bebek__ ahaha bnmde 23 aylık kızım var bir düşüğüm var şimdilik pek Bir belirtim yok bakalım 6 gün sonra kalp atışını dinlemeye gidicez 🌹🥰
Handeyildizzz Ara ara regli olacakmış gibi kısa süreli bel ağrısı veya kaşık ağrısı oluyor mu sizlerde de?