Herkese merhaba,
24+2 deyim. Bebeğim her zaman düzenli olarak hareket etmiyor daha çok akşamları ya da sabah küçük küçük hareketlerle hissediyorum. Ya da hareket ediyor da ben mi hissetmiyorum bilmiyorum.
Bu durum normal mi?
İlk hamileliğim olduğu için tecrübesizim. Genel olarak bu zamanlarda ne kadar hareket etmeli