Pemberuya Kızlar sat 26 Eylül bat 23 Ekim. Benim aşırı derecede idrara çıktığım şikayetimden dolayı bir tahlil vereceğim enfeksiyondan şüpheleniyorum ama, acaba gebeliğe de baksa belli olur mu olmaz mı bir fikrim yok sormak istedim ona göre baktırayım?🥺😊
Asyaninannesi58 Pemberuya ben enfeksiyon şikayetiyle gittiğimde öğrenmiştim ama adet günümdü oldum olcam diye bekliyodum
Pemberuya Asyaninannesi58 peki enfeksiyon var mıydı? Hamilelikte zararı oldu mu hani bende de vardı da düştü enfeksiyon yüzünden ondan sordum canm
Asyaninannesi58 Pemberuya ilk gebeliğimde böyle öğrenmiştim evet enfeksiyon vardı. Hiçbi ilaçla düzelmedi bebeğim 25 haftalıkken doğdu enfeksiyon ve rahim ağzı kısalığı yüzünden. Eşi de çürümüş gibiydi doğduğunda. Ama benim o dönemlerde hamile kalmadan önce de bi türlü geçmemişti enfeksiyonum
Sinem94 Pemberuya baktırmak istersen baktirabilirin ama daha erken benim bat 24 mantar enfeksiyon nedeniyle gittim dün yapıldı 0.1 çıkmiş galiba elendim 🤭
Pemberuya Sinem94 belki de yükselir canm hayırlısı olsun inşallah ☺️ Benimde enfeksiyon tazeledi sanırım çünkü sarı akıntı ilişki anında çok acıma oluyor bide🙈
yagmur089 Pemberuya kanda cikar canim eger idrara gec dusebiliyorr bazen en iyisi kan testi hemn kan testinde belli olur stn
Pemberuya yagmur089 tamam canm zaten enfeksiyon tazeledi gibi sarı akıntımda çok ümidim yok yani hiç🥴 hayırlısı olsun
Sinem94 Pemberuya yukselme ihtimali yok pek sanmıyorum zaten hsg çekilcem adet olunca aynı şikayetlerle gittim cnm fitil ve hap verdi doktor rahatladim biraz