Kizlar merhaba dün sezeryan amelyatla oğlumu kucağima aldim. Darisi tüm bebek bekleyenlere sağ salim alin inşallah. Sorum şu şimdi happy kidse geçmek istiyorum ama orda ilk oğluma açtiğim hesap var. Ayni uygulamada iki hesaba giriş yapılıyormu yanı iki oğlumunda adına hesap aradım ama bulamadim , yoksa ilk olan hesabi değiştirmelimiyim yada silmeli bilgisi olanlar lütfen yazın