Kızlar adetim 4 gündür geçiyor bende mide bulantısı ve uyku hali var. Akıntı ve göğüste hassasiyet var. Dokununca ağrıyor ama rengi koyu değil. Bir anda üşüyor kısa zamanda sıcak basıyor
Neden oluyor bilmiyorum. Bugün mide bulantım daha çok. Sizce hamile olabilir miyim? Yada bu kadar erken mide bulantısı olması olabilir mı.