Meral2158 Hadi bakalım güzel hanımlar biraz isim önerisinde bulunalım 26 haftadayız ama daha isim bulamadık 🙈🥰
baby3_ Meral2158 ikiz kızlarım var isimleri Likya ve Lara şimdi nasipse 3. Kızıma hamileyim Azra koyacağız nasipse inşallah
TBeyza Meral2158 biz Aydilge koyduk 😊 bunun dışında Hümeyra Hüma Alya İkra gibi isimlerde hoşuma gidiyor
Summerwine Bizde kızımıza Umay koyacağız ikinci bir isim daha düşünüyorum henüz kesinleştirmedim belki yorumlarda bulurum 🤣
Ylmaz Benimde bir kızım vardı Eylül yaren koymustum vefat etti. Şimdi tekrar kızım olacak belinay ismini beğendm ama son kararı eşimle birlikte vereceğiz