Lavinyaa8 hissedilir canım net 😂 ben herkese 12. Haftadan beri bişeyler hissediyorum dedim kimse inanmadı, yok bağırsak hareketidir yok sen yanlış anlıyosundur imkansız falan filan dediler. Tam 15. Haftama girdim videoya bile cektim 😂 herkes şaşırdı kaldı doğru söylüyomuşsun diye 😂 anneler yanılmaz bence. Asla hissedemezsin diyenlere sakın bakma. Koskoca kadınız bağırsak hareketimizle bebeğin hissini ayırt edebiliyoruz neticede. Herkesin yağ oranı kas kütlesi herşeyi farklı. Biri gelip 20. Haftada hissediyorum dediyse sende o haftada hissediceksin diye bişey yok.