btsrco merhaba ben mehtap hanıma geçen hafta muayene oldum ilk kez ilgilendi baya ve Güley yüzlü bir doktordu yanında Sedat tekeli diye bir doktor var gebelik öncesi ons gitmiştim o dotkorda bana çok donuk gelmişti ben sormadan bişey denemişti bende doktor arıyorum çok kararsız haldeydim aynala hanım içinde hem aktif hastanesi daha küçük gibi bir de hijyenik değil gibi geliyor bana umarım iyi bir dotkor buluruz ben şuanşık mehtap hanıma devam edeceğim gibi duruyor