Symirna merhabalar, doktor bebeği kesede görüpte bebeğim mm sini gördüğü zaman olması gerekenden daha küçük olduğunu görünce geç döllenme olmuş şuan şu kadar mm dedi uştrason kağıdınada geç döllenme zamanını ve son adet zamanını yazıyorlar,
excitedmom- sizin sorduğunuz sorunun cevabı ise şöyle, ben 2 doktora gidiyorum bir doktor 1 hafta geç döllenme dedi dün gittiğim 2. Doktor ise bebeğe 8+2 dedi ama bebek 8+6 olması gerekiyordu yani o da 4 gün geç döllenme olduğunu söylemiş oldu 😂 bebek haftasına yetişiyormuş hep öyle duydum hatta haftasını geçme ihtimali bile oluyormuş sadece ilk haftalarda bizler çok tedirgin oluyoruz aman kese var bebek yok ya da ay neden kalbini duymadık vs diye. Bekleyince her şey yolunda ve her şey oluyor çok şükür 🥹🙏🏻