burcu_22 ben ilk üç muayeneyi kese kalp atışı ve sonra ki kontrolü vajinal oldum sonra zaten bebek büyüdüğü için abdominal direk görünüyor diğer türlü Dr da emin olamıyor sizin de psikolojiniz etkileniyor aklımda kalmasın hiç bir şey , zaten bu işin sonu Allah nasip ederse doğum, o yüzden çekinmemek gerek diye düşünüyorum