16 haftalığım önceleri normal beyaz akıntı vardı şimdi ise bildiğiniz su geliyor internetten baktığımda da mantar enfeksiyonu olabilir diyor ama mantarım yok iyileştim ve günlük 3 lt su içiyorum bazı sayfalarda amniyon kesesinin açılmış olucağından bahsediliyor yaşayan varmı böyle bildiğiniz su geliyo