Bende geçen hafta düştüm sırt ve popo üstüne şiddetliydi. Kanamam vs. Olmadı ama ben direk doktorumu arayıp gittim nst yapıldı bebek hareketli kalp atışları vardı bende sancı vs. Yoktu ona rağmen ogun yatış verdı hastanede yattım kontrol amaçlı sabah kdr serüm ve belli aralıklarla nst yapıldı taburcu edildim . 1 hafta sonra tekrar kontrole gittim . Bence ihmal etmeyin dırek doktora gidin bu işler şakaya gelmez