Pamukoglum
Kızlar 2 aylık bebeğim var ilk doğduğunda bebeģim göğsümu emmedi ilk manuel pompayla başladîm sağmaya daha sonra elektirikli al dediler daha kolay diye. Lansinoh elektirikli göğüs pompasini aldim 3 4 defa anca kullandım sonra bebeğim emmeye başladı ve pompayı kullanmadık ihtiyacı olan varsa çok uygun fiyata gönderebilirim 😊