gul00 benimkiside martın 3 ne denk geliyor bi aksilik olmaz ise bende uzun kollu zıbın vs koymayı düşünüyorum sonuç olarak yeni doğmuş bir bebek bagışıklıgı olmıcak hastalanmasını istemedim için bende üşemesin diye kalın bişeyler düşünüyorum bence fazla degil sonuçta minicik bir can kendisini ısıtamaz sen önlemini al canım için nasıl rahat edicekse kimin ne dedigine bakma bile ilk gebeliginmi seninde