Merhaba arkadaşlar eşim çok inat bir insan kafasının dikine gider her konuda ve bebeğin isim konusunda da aynısını yapıyor. Benim söylediğim herşeye yok diyor ve kendinin aklındada bir isim yok doğunca karar veririz gider birşey yazdırırım diyor. Ne benim söylediklerimi kabul ediyor nede kendi fikir veriyor. Ne yapmam gerek nasıl ikna ederim bilmiyorum oturup konuşmuyor bile