Paramedik16 Öyle bişey yok canım benim doktorum perinatoloji uzmanı ilk birine baktı güzelce ultrasonda sonra diğerine en son kan verdim ikisininde farklıydı değerleri ama çok şükür normaldi herşey darısı sana inşallah 🙏🏻
Miniktirtil Ben doktorumun isteğiyle yaptırdım. doğruluk payı çok düşük değil normalde yüzde 90ken ikizlerde yüzde yetmiş her testte olduğu gibi tabiki yanılma payı var. Her ikisi içinde farklı oranlar var. İsteğe bağlı ama ben yaptırılması taraftariyim