pelindf Hanımlarr merhabaa ilk doğumunda kesi olmadan doğuran var mı? Sancıdan çok kesi korkutuyor beni 🥲 Kesi olmaması için neler yapabiliriz? 25. haftamızdayız Tavsiyelerinizi bekliyorum🙈
ada_2000 pelindf benim canım okadar tatlı ki birde vajinusmus hastasıydım öncesinde orama dokunamaZdım bile. Normal doğum yaptım çataldan kalk dediler yürüyerek kalktım otur dediler dedim dikişim acır yok dediler acımaz direk ilk o an üzerine oturdum kalktım gezdim acısı çok olmuyor. Hiç korkmayın (benim dikişlerim estetik dikiş )
NurrrH pelindf dikişsiz ve yırtıksız doğum yaptım. istisnasız yürüyüş, squat, hurma, ilişki, doğum egzersizleri 38. Haftamda doğurmama sebeb oldu 😅
Busra-busraa pelindf bende o dikişten çok korkuyordum.ama rabbim yardım ediyo 24 saat sancı çektim sadece o zordu doğum anında kesmek için uyuşturdular hiç bişey hissetmedim bile.çataldan indiğimde sanki hiç bişey olmamış gibiydim.