Ummhny  merhaba kızlar , ovulasyon testim , 12.gun C kırmızı T pembe 13.gun T kırmızı C pembe 14.gun C ve T ikisi de Pembe çıktı. TECRUBESI OLANLARDAN YORUM BEKLIYORUM ☺🙋♀️
323832 Ummhny resim atsaydin bakip yorum yapardık ama tahmini 13.gun yumurtlama olmus 14.gunde catlamis diye düşünüyorum
Deletedmom_85 C çizgisi kontrol çizgisidir her zaman çıkar. Testin çalıştığını bozuk olmadığını oradan anlıyoruz. T çizgisi ise senin dikkate alman gereken kısım. Eğer ki T çizgisinin koyuluğu c ile aynıysa hatta bazen c çizgisinden de koyu oluyor. Heh işte o zaman yumurtlama olacak 24-48 saat içinde yumurtan çatlayacak anlamına geliyor. 1-2 gün sonra ise silikleşir o t çizgisi o zaman anla ki yumurta çatlamış. Çift çizgiyi gördükten sonra üst üste ilişki olsun sperm sorunu yoksa eğer :)
Ummhny Deletedmom_85 teşekkür ederim , söylediğim gibi önce T çizgisi silikti sonra çok koyu oldu bugünde pembe oldu 🙄
Ummhny Deletedmom_85 aynen dünT cizgisi cok koyuydu bugün pembe oldu .Hangi günleri değerlendirmek doğru olur