ketsan mrb messjınızı geç gördum şimdi cvb veriyorum. Evet korkuyordum çatı muaynesinde sordum ebeye vajinada yok dedi dogumdada çıkmadı. Kuzenim dogumdayken farkedılmış oyuzden kesisi fzla olmus ondan korkuırdum cok şükür ckmadı varis çorabı kullanfım son hftalar inş sizde sorun yasamazsınız evt normal dogum oldu