mom_3 dün hafif bir pembe lekelenmem oldu akıntıyla beraber sonra baktim olmadı artik bugün de baktim yok yerleşme kanaması olabilir mi bu durumu yaşayan var mi? adetime 2 gün var Bilemedim adet sancısı gibi de ağrım var
HKclm mom_3 benim gecen ay bu sekilde olmustu ama bi kac gun sonra adetim geldi. Ama yerleme de olabilir belli olmaz Bi kan verin isterseniz en dogru sonucu o zmn alabilirsiniz
Bebekliannee mom_3 gününü bekle öyle test yap az kalmış zaten. Olabilir de olmayabilir de. Adetime iki gün kala akintimin içinde pembe pembe leke olmuştu adet olucam sanmıştım ama olmamistim
Koalammm Kızlar regl günüme 10 gün var evde idrar testi yapsam doğru sonuç alabilirmiyim sizce ilk gebelik olucak nasip olursa heyecanlıyım sabırsızlanıyorum 10 gün var daha 🙈🙈