canserko Hastane odasından herkese Günaydın🌸 Hemşire nst cekti, dr nuz yorumlar dedi . Dr mesaisine 2 saat var duramadım. Sancım var mı merak ediyorum durum nasıl Teşekkürler https://imgyukle.com/i/nbfZYQ
Gizemkly canserko sancı gözükmüyor üstte ki bebeğin kalp ritmi alttaki senin sancın hep aşağıda seyretmiş sancın yani yok
canserko duuyqquu Minigim38 Gizemkly İşin tuhaf kısmı sancılarımı kessin diye verlen serumu takıyorlar, sonra nst cekiyorlar 🥲
duuyqquu Alttaki çizgiler 50üstü olursa sancı olduğunu gösteriyor. Sizde hiç yükselmemiş. Sancınız yok
Gizemkly canserko kız neresi tuhaf işte sancın bitmiş mi diye bakıyorlardır kötü düşünme güven doktoruna inşallah sağ salim çıkarsın :)
canserko Minigim38 Gizemkly Serum takılıyken nst de sıkıntı yok mu o zaman Allahım koşarak cıkmak istiyorum hastaneden Dr u bekliyorum odayı filan da topladım ben 😂