Fgbebek-1 yaşadığınız duygu çok güzel heyecaninizi anlıyorum tabi ki ama kendiniz3 konu açmanız sizin için daha sağlıklı olur bizde size daha sağlıklı yollardan yardımcı oluruz boylelikle dediğim gibi kırılan olabilir hassasiyet gösteren olabilir . O ay hayal kırıklığı yaşayan bir anne adayının sorusunun altına belirgin çift çizgi test fotoğrafı atmak bence çok doğru değil bu yüzden yazdım ama yinede siz bilirsiniz.