28+1 haftalık hamileyim 3 gün boyunca şiddetli baş ağrısı 2 günde yoğun akıntı yaşadım en son dün karnımın bir sağ tarafında bir sol tarafında ara ara bebekte toplanma oluyordu direk doktoruma gittim hemen gel dedi serklajim var ve alttan muayene etti akıntım daha da arttı geceden beri şiddetli kasık ağrısı karın ağrısı yaşıyorum hiç uyumadım. Doktor dün bana bir sorun yok dedi ama içim hiç rahat değil bildiğiniz su gelir gibi yoğun akıntı ve şiddetli ağrım var sizler hiç serklajli alttan muayene oldunuz mu