Merhaba kızlar tüp bebek yöntemiyle hamile kalmistim. Bugun 11.00 de spinal anestezi için yatışım yapılacak. Doktorum sabah 08.00 de kahvaltını yap 11.00 e kadar sivi almaya devam edebilirsin dedi. Dualarınızı bekliyorum🤲 Çıkınca yine yazarım gelişmeleri