Düşük yaptıktan sonra 1 hafta bile kanama ya oldu ya olmadı zaten hep az az geldı kesık kesık. Tam kanama bıttı dedım 2-3 gün temızdım. Ama sonrasında aktof bır kanama başladı. Aynı adet kanamasıymıs gıbı devamlı gelıyor. Aktıf olarak kanama var suan 5 gündür. Bu şekilde kanaması bıtıp sonra tekrar kanaması başlayan oldu mu ? Bu adet kanaması mıdır acaba ?