Smyydn 38+4 deyiz yaklaşık 4-5 gündür arada bir şiddetli karın ağrısı ve ishal durumu oluyor, bu normal mi? Bebek geliyor habercisi mi yoksa bir problem mi? Başına gelen ya da bilgisi olan var mı?
Ebru_cekin06 Smyydn bence yakin dir dogumun yani benimde oldu 32 haftamdayim ishal karnim agridi duzensiz sanci girdi sanirim dogum yakın
Hilal69 Smyydn bende aynı durumdayım 38+4 ishal de var ilk gebeliğim çok bi bilgi sahibi de değilim gece kasılmalar çok oluyo bende
Smyydn Ebru_cekin06 ayy hadi inşallah son haftalar cidden hiç geçmiyor ve doğum belirtisi de yok artık ne zaman keyfi olursa diyoruz belirtileri umutla bekliyoruz 😁
Smyydn Hilal69 dimi ya tam yatağa giriyorsun rahat edeceksin kasılmalar karın ağrısı hepsi sanki tetikte bekliyor 😅
eminedlbz Gece saat 4te feci şekilde kasık ağrısına uyandım adet ağrısı gibi yarım saatten fazla sürdü plates topunda hareketler yaptim yürüdüm uzandım geçmedi en son yattım kivrana kivrana uyumuşum 😵💫 iyidik bu zamana kadar ne güzel ağrısız sancısız geçiyordu 😬😬😬 38+2 yim
Smyydn eminedlbz bir kere benim de böyle oldu hatta biz sevindik geliyor diye hastaneye koştuk hemen 😅 ama yanlış alarmmış ondan sonra daha da olmadı sanırım bir kere ciddi yokluyor 😅😅
Smyydn eminedlbz eminedlbz tahmini ne zaman gelirler 😂 Google de araştırma yapıcam artık, ben ne zaman doğurucam diye 😂😂
Bsrakyc59 Smyydn 36+1 sırt ağrılarım çok oluyor..birde kasılmalarım var. Planlı sezeryan 31 Ekim umarım o güne kdr bekler 😄
Smyydn Bsrakyc59 inan bana onlar bekler de bizler bekleyemeyiz 😂 kızım benden daha inat çıktı bu konuda ben sabırsızlanıyorum onda tık yok 😂😂