melkebtt canım annemle beraber civilden nevresim takımı ve uyku seti olarak aldık battaniye leri de ayrı aldık uyku setinde hem nevresim var hem yorgan felan var ayrıca bir nevresim dha aldık 4 tane de battaniyemiz var biri ince kundak için diğer 2 si yün biriini de annem kendisi işledi motif motif ben genelde hep civilden aldım 😍 pike takımı almadım kış bebeği olacak çnkü battaniye leri yazın da kullanabiliyoruz çünkü mevsimlikleri var