Kızlar yarın doğum var. 2.30 gibi ancak uyudum ve 4 TE kaşıntiyla uyandım maalesef. Duş alınca uykum hepten kaçtı 😃 7 de hastaneye yatış var zaten. Umarım bebeğime yansımaz bu uykusuzluk ve güzel güzel ilgilenirim onunla 😍 bize dua edin🙏 mecburi sebeple 36. Haftada gelmek zorunda kaldı oğluşum 😍