Etlik şehir hastanesinde doğum yapıcam bende, herkes çok övüyor ya en azında odalar ya 2 ya tek kişilikmiş, sezeryan olacağımdan refekatçi alırlar belki bilmiyorum, zübeyde hanımda bile alıyolardı bi kaç kişide gördüm yani. Yinede tecrübeli varsa yazarsa aydınlanırız :)