Önü açık olan güzel ama ne kadar rahat edebiliyorsunuz o tarz ayakkabılarla bilemiyorum. Eğer zorlanıyorum derseniz kapalı olanı alın çünkü o da çok şık.. ☺️🌸 ben açıkçası alttakini tercih ederdim, diğeriyle çok yoruluyorum ama giyebiliyorsanız da mutlaka onu alın ☺️