1prensannesi__ evet sezaryen oldum kırkımız yeni çıktı daha 😊 ihtiyaç olarak gecelik 2 tane olsa iyi olur benim kan olmuştu diğeri de alt üst pijamaydi gecelik olan 2tane olsa daha iyi olurmuş. Depend çok gerekli 1paket yeter L beden rahat oluyor zaten lastikli. Yumuşak bi terlik alın mutlaka. Kendinize corap alın yatak için nevresim götürdüm daha rahat edersiniz.
Bence bunlar önemli olanlar ilk etapta. Bebek içinde 2 takım hastane çıkışı, bebek bezi agiz mendili orda yatırdıkları puset içine ni battaniye alın yumuşak bide üstüne örtmek için alın bunlar yeterli