arbustoo
tecrübeli değilim ama hayırlısıyla doğum yapmanı diliyorum.
Tugba33
[bilinmeyen] benim de 34.haftamda 2950 idi önde gidiyoruz 2.5 hafta kadaryarın kontrolum var doktor gelisimini tamamladiysa gun belirleriz demisti bakalim son durumlar ne bende cok agirlastim baski yapiyo cok fazla🤗
Hlykrclk
Banada oldu her an gelebilir dendi ama şuan 40+4 olduk gelmek bilmiyor şimdi 🙄😅 ne olacağı hiç belli olmaz yani
Tugba33
[bilinmeyen] sezeryan bizimki canım yarın haberdar ederim senide
Mehtapkz
[bilinmeyen] merhaba canim bizimkide 2 hafta onden gidiyor suan 35+2 im kilosu 3 kilo seninki baya yuksek aslinda gununu beklesen zaten kesin sezeryan olur benimkide sezeryan kafa capi buyuk 1 kasim gbi almaayi dusunuyir doktorum ozamanda 38+3 olicaz hayirlisiyla
Mehtapkz
[bilinmeyen] kac haftaliksin canim suan 34 mu kafa capi kac cikti acaba senin bizimkinin 9.80
Asya_2402
[bilinmeyen] Yazıyı okuduğumda kendimi gördüm 😂 Ben de 35 haftalık hamileyim geçen hafta miniğimin çok aşağıda olduğunu her an gelebileceğini öğrendim.36 yı görelim mutlaka yat dedi doktorum.Ya evden çıkamıyorum dışarı adım attığım an daha da indiğini hissediyorum.Ve ben de keşke doğsa diyorum artık ama sağlıklı olması her şeyden önemli elbette 😊