Gümüş kapaktan çok memnun olan var canım. Benim eşim bulamamıştı aventin göğüs kapakları vardı ondan aldı o kremi sürüp o kapakları taktım. Bı nebze iyi gelmsiti ama bizim burda bı eczane bar kendi ilaç yapıyor ordan ilaç yaptırmistim benimkine o iyi gelmişti